Co ja z tym SAO?

Znalezione obrazy dla zapytania sword art online 2 książkaTytuł: Sword Art Online 02 - Aincrad
Autor: Reki Kawahara
Ilustracje: abec
Cykl: Sword Art Online
Tom: 2
Wydawnictwo: Kotori
Liczba stron: 248
Tłumaczenie: Anna Piechowiak


(26 marzec 2018)



Spokojnie, spoilerów nie będzie. Mimo że to drugi tom.

To nie będzie długie, bo tu nawet nie ma o czym opowiadać.

Jeśli jeszcze o SAO nie słyszeliście, nie wiecie, o czym jest itp. itd. to macie tutaj.

Druga część SAO to cztery opowiadania ze świata tej gry. Co lekko mnie zaskoczyło, jedno z nich nie jest pisane z perspektywy Kirito.

Bohaterów polubiłam jeszcze bardziej.

Mam wrażenie, że tyle wystarczy. A, mogę jeszcze wspomnieć, że pod koniec się wzruszyłam.

Do tego przemyślenia wewnętrzne Kirito za każdym razem mnie... zastanawiały? Zadziwiały. O. I jego stosunek do innych ludzi i ogólnie życia. Jakoś tak mi zapadały w pamięć.



Do przeczytania!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG