Podsumowanie miesiąca: marzec & kwiecień 2018

(12 czerwiec 2018)

Cześć!
Kiedyś twierdziłam, że opublikowanie podsumowania 
miesiąca w połowie kolejnego to już przesada.
A co, jeśli opublikuję podsumowanie marca (kwietnia w zasadzie też) w połowie czerwca? 😎



W marcu przeczytałam:
  • Szóstka Wron - Leigh Bardugo
  • Nie mamy pojęcia - Jorge Cham, Daniel Whiteson
  • Król Kier - Aleksandra Polak
  • Okrutna Pieśń - Victoria Schwab
  • Orange vol. 1 - Ichigo Takano
  • Sword Art. Online: Aincrad #1 - Reki Kawahara
  • Never Never - Coleen Hoover, Tarryn Fisher
  • The Call. Wezwanie - Peadar O'Guilin
  • Chemia naszych serc - Krystal Sutherland
  • Silver: Pierwsza księga snów - Kerstin Gier
  • Orange vol. 2 - Ichigo Takano
  • Sword Art. Online: Aincrad #2 - Reki Kawahara
  • Moja Lady Jane - Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows
  • Akademia Canterwood: Wysoka poprzeczka - Jessica Burkhart
  • Akademia Canterwood: W pogoni za marzeniami - Jessica Burkhart
  • Orange vol. 3 - Ichigo Takano

Przeczytane książki: 16 (łącznie 33)
Liczba stron: 5208 (łącznie 10418)
Strony/dzień: 168
Waga książek: 5830g (łącznie 10814g)
Wysokość wieży z książek*: 43 cm (łącznie 86,7 cm)
* nawiązując do wyzwania Przeczytam tyle, ile mam wzrostu




W kwietniu przeczytałam:
  • Every Day - David Levithan
  • Kamizelka - Bolesław Prus
  • Zaginione Wrota - Orson Scott Card
  • Ulysses Moore. Wrota Czasu  - Pierdomenico Baccalario
  • Bakuman vol. 1 - Tsugumi Ohba, Takeshi Obata
  • Bakuman vol. 2 - Tsugumi Ohba, Takeshi Obata
  • Alcatraz kontra bibliotekarze - Brandon Sanderson
  • Imagines - Anna Todd (i inni)
  • Kamizelka - Bolesław Prus
  • 22 strony Pana Tadeusza - Adam Mickiewicz
  • Bakuman vol. 3 - Tsugumi Ohba, Takeshi Obata
  • Paladyn. Proroctwo - Mark Frost
  • Cudowny chłopak i ja - R. J. Palacio
  • Opowieści z Narnii. Książę Kaspian - C. S. Lewis


Przeczytane książki: 13 (łącznie 46)
Liczba stron: 3846 (łącznie 14660)
Strony/dzień: 128,2
Waga książek: 4003g (łącznie 14817g)
Wysokość wieży z książek*: 28,6 cm (łącznie 115,3 cm)
* nawiązując do wyzwania Przeczytam tyle, ile mam wzrostu


Jeśli widzieliście poprzednie podsumowania, wiecie, że wcześniej czytałam mniej. Od kilku miesięcy czytam więcej :).
Takim sposobem dotrwaliśmy do momentu, w którym kolejnym podsumowaniem miesiąca będzie podsumowanie maja.

Ahoj! (/do przeczytania!)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG