Moje głupie OBIETNICE vs JA sama

(nie wiem kiedy, ale prawdopodobnie grudzień lub listopad 2017)
Cześć!
Tak, to znowu ja. Mam nadzieję że ktokolwiek cieszy się, że żyję i nadal zamierzam prowadzić bloga.
Dawno nie było mnie ani tutaj, ani na Instagramie. Zgadnijcie, czym jest to spowodowane? Odpowiedzią na pewno nie jest SZKOŁA (no dobra, chyba jednak jestem trochę leniwa i nie potrafię się kopnąć w zadek).
Przez moją nieobecność nie pisałam totalnie NIC, ale wpadłam na kilka pomysłów na ciekawsze posty, nieco odbiegające od tematu bloga (nieaktualne). Myślę, że spodobają się i przydadzą osobom szczególnie w moim wieku, czyli po prostu chodzącym jeszcze do szkoły, ale też starszym (a może jednak coś wymyślę).
U mnie działo się jednocześnie wiele i niewiele. Czas bardzo szybko mija, mamy już prawie 2018 (połowa stycznia, lel). Będzie trzeba nauczyć się pisać inną cyferkę na końcu przy datach - czy wy też mylicie się z tym gdzieś tak do połowy lutego? (
nope) 
(Ktoś mi powie, dlaczego ciągle odbiegam od tematu?(przykro mi, nie wiem.))
Jeśli jesteście chętni to serdecznie zapraszam Was na mojego Instagrama, gdzie najłatwiej się ze mną skontaktować i zobaczyć co aktualnie czytam, a także kiedy kolejny post. A jeśli lubicie łosie (lub Maciejów) to również znajdziecie tam coś dla siebie.
Do przeczytania!
Kasia ❤️ (zdradzieckie serduszko)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG