Podsumowanie miesiąca: sierpień 2017

No i znowu to samo!

Cześć!
W ostatnim podsumowaniu miesiąca (KLIK) byłam z siebie naprawdę dumna, że udało mi się wyrobić i dodać je na czas. Niestety, z powodu końca wakacji, szkoły i ogólnego zamieszania wokół niej, zaniedbałam bloga i instagrama. Na szczęście przewidziałam to już w czasie wakacji, miałam więc zapasowe recenzje i TAGi, także nie było jeszcze tak tragicznie. W ciągu ostatniego miesiąca na instagramie byłam może dwa razy, na blogu jedynie dodałam napisaną wcześniej recenzję, nie obejrzałam nawet Gry o Booktube! Mam ogromną nadzieję, że już teraz wszystko się ułoży i będę mogła regularnie czytać, pisać i tak dalej. Dobra, koniec gadania i zaczynamy czytelnicze podsumowanie sierpnia!

W sierpniu miałam zamiar pobić lipiec - przeczytać 9 książek! Niestety, moje plany totalnie nie wypaliły: o ile w pierwsze 10 dni miesiąca udało przeczytać mi się 5 książek - dzięki czemu byłam wręcz pewna, że uda mi się przeczytać nawet 10 książek, pobijając mój dotychczasowy rekord - o tyle w drugą połowę miesiąca miałam totalną blokadę czytelniczą. Od połowy do końca sierpnia przeczytałam jedynie... 2 książki. O rany, jak bardzo się na sobie zawiodłam.
W sierpniu udało mi się przeczytać takie książki:

  • #me - Joanna Fabicka
  • Inna? - Irena Jurgielewiczowa (KLIK)
  • Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów - Ann Brashares 
  • Naznaczeni śmiercią - Veronica Roth (KLIK)
  • Droga do Misty - Joss Stirling (KLIK)
  • Prawie jak gwiazda rocka - Matthew Quick (KLIK)
  • Syrena - Kiera Cass 
Znalezione obrazy dla zapytania syrena cassZnalezione obrazy dla zapytania #me książkaZnalezione obrazy dla zapytania stowarzyszenie wędrujących dżinsów ksiazkaZnalezione obrazy dla zapytania naznaczeni śmiercią
Przeczytane książki: 7 (łącznie 52)
Liczba stron: 2424 (łącznie 17 282)
Strony/dzień: 78
Wysokość wieży z książek*: 19,6 cm (łącznie 145,7 cm)
* nawiązując do wyzwania Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

Jeżeli natomiast chodzi o posty, to jestem z siebie bardzo dumna. Nie dlatego, że napisałam ich jakoś szczególnie dużo, ale dlatego, że 5 z 7 przeczytanych książek zrecenzowałam. Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów również doczeka się osobnej recenzji, jednak dopiero gdy przeczytam tom 2. i 3. 😊.

Posty:

  • Podsumowanie miesiąca: lipiec 2017 (KLIK)
  • Ten Obcy (KLIK)
  • Czytelnicze nawyki TAG (KLIK)
  • Inna? (KLIK)
  • Na granicy życia ze śmiercią i jeszcze dalej! Droga do Misty - Joss Stirling (KLIK)
  • Nie ma miejsca na honor, gdy chodzi o przetrwanie, czyli Naznaczeni Śmiercią - Veronica Roth (KLIK)
Liczba postów: 6

Jeśli zastanawiasz się, gdzie niby te pozostałe recenzje przeczytanych w sierpniu książek, już mówię: piszą się. Aktualnie mam 4 zaległe recenzje, co jak na mnie jest bardzo złym wynikiem - zazwyczaj jeden, maksymalnie dwa lub trzy dni po zakończeniu czytania piszę i wstawiam recenzję, jednak w związku z tym wszystkim po prostu nie zdążyłam (jak widać po wstawianym dopiero teraz podsumowaniu 😉). Na szczęście powoli wszystko odrabiam i mam nadzieję wyrobić się i nadrobić zaległości do końca września 😊.


To już koniec podsumowania, ja już uciekam i niestety zabieram się za lekcje ☹.
A jeżeli chcecie wpaść na mojego instagrama lub lubimy czytać, serdecznie zapraszam:


Do przeczytania!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG