Podsumowanie miesiąca: lipiec 2017

Wyrobiłam się!

Po ostatnim (i jednocześnie pierwszym) podsumowaniu miesiąca obawiałam się, że się nie wyrobię i znów będzie ono w połowie kolejnego miesiąca. Jak widzicie, dałam radę, więc dzisiaj mam dla Was podsumowanie lipca!

W lipcu udało mi się przeczytać 7 książek, co na mnie jest całkiem normalnym wynikiem (średnio 7-8 miesięcznie). Mimo tego nie jestem do końca zadowolona - miałam nadzieję, jako że mamy wakacje, nadrobić poprzednie miesiące, w których nie czytałam prawie wcale (głupia fizyka! ugh!). Za to cieszę się, iż w końcu przeczytałam książki, które od dawna miałam w planach przeczytać.
Nie przedłużając, oto przeczytane przeze mnie książki w lipcu 2017:
  • Załącznik - Rainbow Rowell
  • Spirit Animals: Zwierzoduchy - Brandon Mull
  • Rywalki - Kiera Cass
  • Ten Obcy - Irena Jurgielewiczowa
  • Znajdę Cię, Crystal - Joss Stirling (KLIK)
  • Spirit Animals: Polowanie - Maggie Stiefvater (KLIK)
  • Elita - Kiera Cass
Znalezione obrazy dla zapytania rywalkiZnalezione obrazy dla zapytania spirit animals zwierzoduchyZnalezione obrazy dla zapytania rywalkiZnalezione obrazy dla zapytania załącznik rainbow

Do tego podjęłam próbę przeczytania Tunele: Bliżej, niestety poddałam się na 39. stronie. Podobna sytuacja miała miejsce z Dzieci z Bullerbyn - nigdy nie czytałam i myślałam, że w końcu mi się uda, jednak to już nie te lata 😄. Przeczytałam 48 stron.
W związku z tym, stwierdziłam, że te 87 stron dodam do podsumowania.

Przeczytane książki: 7 (łącznie 45)
Liczba stron: 2255 (łącznie 14 858)
Strony/dzień: 73
Wysokość wieży z książek*: 19,5 cm (łącznie 126,1 cm)
* - nawiązując do wyzwania Przeczytam tyle, ile mam wzrostu


Posty:
  • Jak nie nudzić się w wakacje? (KLIK)
  • Podsumowanie miesiąca: czerwiec 2017 (KLIK)
  • Wiedziałam, że tak będzie! (KLIK)
  • Znajdę Cię, Crystal - Joss Stirling (KLIK)
  • Spirit Animals: Polowanie (KLIK)
Do tego napisałam jeszcze 2 posty, stwierdziłam jednak, iż je usunę - ze względu na to, że prowadzę blog o książkach - co daje wynik siedmiu postów w siódmym miesiącu roku 😉.

Koniecznie dajcie znać, ile książek przeczytaliście i jeśli jeszcze nie widzieliście Spirit Animals: Polowanie, koniecznie to nadróbcie!

Komentarze

  1. Ja w sumie nie wiem, ile przeczytałam w tym miesiącu, jakoś nie przywiązuję do tego wagi. Dzieci z Bullerbyn są świetne pod warunkiem, że czyta się je jak ma się 8-10 lat. Później niestety są zbyt dziecinne :(
    Pozdrawiam
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wynik! Załącznik wciąż przede mną - mam go wplanach od dawna. U mnie w lipcu 13 książek :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego wyzwania "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu" :D Mam 175cm wzrostu - dobrze, że się nie zadeklarowałam na coś takiego :D A odnośnie Twojego podsumowania - nie czytałam żadnej z tych książek :) Gratuluję dobrego wyniku :)

    Pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 174cm wzrostu, więc niewielka różnica ;). Myślałam, że będzie masakra i nawet połowy nie dam rady przeczytać, ale jak widać nie jest tak źle ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Nie jest zły ten wynik. :D Ja przeczytałam z powyższych tylko książkę Jurgielewiczowej. ;p
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG