Podsumowanie miesiąca: wrzesień 2017

Książkowe szaleństwo!

Jak to się stało, że w miesiąc, w którym przez ponad 2 tygodnie nie czytałam nic, dodatkowo zaczęła się szkoła i trudno mi było się do niej przyzwyczaić, przeczytałam najwięcej książek w całej mojej czytelniczej historii? Nie wspominając już o tym, że napisałam prawie 15 postów i wznowiłam instagrama. Tak, jestem pod wrażeniem. Ale nie tak wielkim, jak oczekiwałam. Za duże wymagania (hmm, skąd ja to znam? 😄 Jak widać, nie tylko książki na tym tracą!).

Oczywiście nie mogło obyć się bez króciutkiego wyjaśnienia/ historyjki: jeśli nie widzieliście poprzedniego podsumowania, wiedzcie, że przez drugą połowę sierpnia miałam czytelniczą blokadę. Podobnie było przez pierwsze dwa tygodnie września: 2 książki (jedna 02.09, druga - 15.09).
Totalnie się wtedy załamałam, bo w końcu ustaliłam sobie pewien cel: 100 książek w 2017! No ale cóż, wiedząc o tym, że nie ważna jest ilość, ale jakość, i tak nie byłam z siebie zbytnio dumna. Jednak nagle pojawiło się światełko w tunelu: zachciało mi się czytać. I tym sposobem, w drugiej połowie miesiąca czytałam jedną książkę na jeden lub dwa dni. Czasem nawet udało się dwie dziennie. Oby tak dalej!

Nie przedłużając (nie, wcale 😂): oto przeczytane przeze mnie książki we wrześniu 2017:

  • Prawdodziejka - Susan Dennard
  • Oddam Ci słońce - Jandy Nelson
  • Fanfik - Natalia Osińska
  • Skąpiec - Molier
  • Cud chłopak - R.J. Palacio
  • Jedyna - Kiera Cass
  • Most do Terabithii - Katherine Paterson
  • Spirit Animals: Więzy krwi - Garth Nix & Sean Williams
  • Spirit Animals: Ogień i lód - Shannon Hale
  • Świętoszek - Molier
  • Książę i Gwardzista - Kiera Cass
  • Królowa i Faworytka - Kiera Cass
Znalezione obrazy dla zapytania prawdodziejkaZnalezione obrazy dla zapytania spirit animals ogieńi lódZnalezione obrazy dla zapytania fanfikZnalezione obrazy dla zapytania cud chłopak

Przeczytane książki: 12 (łącznie 64)
Liczba stron: 3321 (łącznie 20 603)
Strony/dzień: 110,7
Wysokość wieży z książek*: 29,2 cm (łącznie 174,9 cm)
* nawiązując do wyzwania Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

I takim oto sposobem wypełniłam wyzwanie Przeczytam tyle, ile mam wzrostu! No, chyba że do końca roku jeszcze urosnę 😃.

Liczba postów opublikowanych: 3
W tym recenzji: 1
Liczba postów napisanych: 14
W tym recenzji: 9

Posty:

  • Letni book TAG (KLIK)
  • Prawie jak gwiazda rocka! - Matthew Quick (KLIK)
  • Podsumowanie miesiąca: sierpień 2017 (KLIK)
Jak widzicie, z postami opublikowanymi bardzo słabo, ale za to napisanych jest całkiem dużo. Problem był taki, że czytałam tak wiele, że zamiast poprawiać, dopracowywać poprzednie recenzje, pisałam nowe. W październiku postaram się to naprawić i wyprostować 😊.

To na tyle, jeśli chodzi o wrześniowe podsumowanie, koniecznie napiszcie jak z przeczytanymi książkami u Was (linki mile widziane)! No to ja idę pisać rozprawkę, a tymczasem do przeczytania!

A jeśli masz ochotę, zajrzyj na: 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG