Podsumowanie miesiąca: luty 2018

(1 marzec 2018)
Cześć!
Kilka dni temu wrzuciłam "trochę" spóźnione podsumowanie stycznia. Jeśli jeszcze go nie widzieliście i macie ochotę to zapraszam (KLIK), jest bardzo króciutkie, więc szybko je przeczytacie. 
W lutym, mimo tylko 28 dni, przeczytałam całkiem sporo. Nie były to jednak grube książki, więc wyszło mi przeciętnie. 
Na walentynki uczestniczyłam w ciekawej akcji, w związku z którą postanowiłam napisać trzy opinie o książkach- niespodziankach. Niestety nie są jeszcze opublikowane, bo oczywiście najpierw trzeba je przeczytać. Niedługo będą wstawione na bloga, więc wyczekujcie 😊.
I, gdyby jeszcze było mało, od niedawna mam możliwość czytania nowości całkiem szybko od ich premiery. Będzie ciekawie!

W lutym przeczytałam:
  • Morderstwo w Boże Narodzenie - Agata Christie
  • Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa - C. S. Lewis
  • Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton
  • Magiczna cukiernia - Kathryn Littlewood
  • Małgosia contra Małgosia - Ewa Nowacka
  • Pegaz. Ogień życia - Kate O'Hearn
  • Morderstwo w środku zimy - Fleur Hitchcock
  • Miasto kości - Cassandra Clare
  • Pretty Little Liars: Kłamczuchy - Sara Shepard


Przeczytane książki: 9 (łącznie 17)
Liczba stron: 2658 (łącznie 5210)
Strony/dzień: 95
Waga książek: 2579g (łącznie 4984g)
Wysokość wieży z książek*: 22,8 cm (łącznie 43,7 cm)
* nawiązując do wyzwania Przeczytam tyle, ile mam wzrostu


Na Instagramie staram się regularnie wstawiać zdjęcia. Jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, co czytam, o coś zapytać czy po prostu popisać - zapraszam: KLIK
A tutaj macie moje lubimyczytać, chętnie przyjmę zaproszenia do znajomych 😉.

A jeśli zamierzacie iść dzisiaj do biblioteki, pamiętajcie, że jest Między­na­ro­dowy Dzień Przy­tu­la­nia Biblio­te­ka­rza!

Do przeczytania!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG