Podsumowanie miesiąca: czerwiec 2017

W czerwcu przeczytałam 9 książek - jak na mnie jest to całkiem niezły wynik.


Tak, wiem że minęła prawie połowa lipca ;D.



Niektóre książki, które przeczytałam, były powrotem do "dzieciństwa" - przykładowo Dziennik Cwaniaczka, czyli jeszcze kilka lat temu moja ulubiona seria :)


Przeczytane książki:

  • Girl Online. Solo - Zoe Sugg
  • Dziennik Cwaniaczka: Ryzyk-Fizyk - Jeff Kinney
  • Pax - Sara Pennypacker
  • Harry Potter i Komnata Tajemnic - J.K. Rowling
  • Jak Cię wykraść, Phoenix? - Joss Stirling
  • Tunele: Otchłań - Roderick Gordon, Brian Williams
  • Baśniobór: Klucze do więzienia demonów - Brandon Mull
  • Wiele Światów Albiego Brighta - Christopher Edge
  • Harry Potter i Więzień Azkabanu - J.K. Rowling
Przeczytane książki: 9, łącznie 38
Liczba stron: 3346, łącznie 12 603
Strony/dzień: 111,5 
Wysokość wieży z książek*: 27,4cm, łącznie 106,6cm

*nawiązując do wyzwania przeczytam tyle, ile mam wzrostu

Podzielcie się swoimi wynikami z tego miesiąca w komentarzach, możecie też napisać co zamierzacie przeczytać w lipcu :)
Dziękuję za przeczytanie posta i zapraszam do kolejnych!




Komentarze

  1. Ja tam potrafię na miesiąc przeczytać 5 książek max. także podziwiam ten dobry wynik u Ciebie ;) fajne lektury w tym miesiącu udało Ci się przeczytać widzę. Sama mam zamiar zapoznać się z kilkoma z nich :3

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczy się ilość, ale jakość! :D
      Wiadomo, że jeśli książki są grubsze, to mniej ich w miesiącu przeczytamy, prawda? :)
      Jestem ciekawa, które z nich chciałabyś przeczytać?

      Usuń
  2. Ja czytam w zależności od miesiąca. W lepsze miesiące 8-10, gorsze 4-5. W najgorsze żadnej, też się zdarza. :) Ciekawa jestem co o tych książkach sądzisz! Jakie masz wrażenia z Harry'ego Pottera czy Paxa? Ja osobiście od HP zaczęłam nałogowo czytać (moja książka dzieciństwa, kiedy każdego roku tęsknie czekałam na kolejny tom). Paxa czytałam już będąc dorosła i choć szczerze go pokochałam, to jednak mocno czułam różnicę wieku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim zaczęłam czytać Harry'ego, nie wiedziałam co wszyscy widzą w tej serii. Byłam pewna, że co prawda spodoba mi się, ale to tyle - nic więcej.
      No i przeczytałam. JAK JA BARDZO SIĘ MYLIŁAM! :D
      Krótko mówiąc, Harry'ego ciężko nie polubić. A nawet pokochać.
      Jeśli chodzi o Paxa, mam mieszane uczucia. Nie zachwyciła mnie tak, jak się tego spodziewałam - oczekiwałam, że gdy przeczytam ostatnią stronę i zamknę książkę, nie będę w stanie nic robić i racjonalnie myśleć. Mimo to spodobała mi się. Chyba po prostu miałam zbyt duże oczekiwania :).

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG