Jak nie nudzić się w wakacje?


Nie uważasz, że czas szybko leci? Dwa tygodnie wakacji za Nami, a ja jeszcze nic nie zrobiłam - pora się za to zabrać!

Do zrobienia w te wakacje mam jeszcze dużo lekcji (co? w wakacje?!). Możecie mi współczuć - przede mną cały semestr z fizyki do nadrobienia!
Oprócz tego w mojej głowie co chwila pojawia się pomysł, gdzie wyjechać i co zrobić - i nie chodzi tu o wyjazd kosztowny ;).
Przejdźmy do Listy rzeczy do zrobienia, by nie nudzić się w wakacje (nie, nie miałam lepszej nazwy):

1. Śledź wydarzenia w Twojej okolicy.

Może właśnie usłyszałeś coś o Dniach Fantastyki? A może interesują Cię The World Games? Jeśli chwilę poszukasz, na pewno znajdziesz ciekawe wydarzenia.

2. Zrób to, co chcesz zrobić od dawna.

Od dawna myślisz nad założeniem bloga lub kanału na Youtube? Chcesz przebić uszy, zmienić fryzurę? Chciałbyś spróbować czegoś nowego? Odważ się i zrób to w te wakacje.

3. Pora na porządki!

Wiem, nikt nie lubi sprzątać, ale może jednak? Ja w mojej szafie zawsze mam coś, o czym nie wiedziałam, że to mam (no rozumiesz). W wakacje jest też całkiem dużo wyprzedaży, możesz więc uzupełnić garderobę :).
Nie chodzi mi tylko o ubrania - poprzeglądaj stare gry planszowe i zabawki, może znajdziesz coś co możesz oddać?

4. Wakacje to dobry czas na zmiany.

Może chciałbyś zacząć ćwiczyć (ba dum tss!), zmienić tryb życia? Spróbuj przemeblować pokój, przemalować ściany.

5. Nadrób zaległości...

i nie, nie chodzi o te szkolne! W zeszłym miesiącu chciałeś przeczytać daną książkę, ale jakoś Ci nie wyszło? A może chcesz obejrzeć jakiś film? Zrób to w końcu!


6. Wychodź z domu.

Gdziekolwiek. Korzystaj z wydarzeń (pkt. 1), a jeśli masz psa, może idź z nim do parku? Wyjdź na rower lub rolki (spróbuj wypowiedzieć to, co jest podkreślone, miłej zabawy), może na basen. Odwiedź rodzinę (jeśli mieszka na wsi, może spróbuj pomóc w gospodarstwie?), pójdź do przyjaciela na kawę.

7. Ucz się nowych rzeczy.

Chyba nie trzeba nic dodawać. Ja w te wakacje postanowiłam nauczyć się trochę włoskiego :)

8. Korzystaj z tego, co masz.

Z pewnością masz w domu coś, co leży i kurzy się od lat. Wykorzystaj to, spróbuj pograć na keyboardzie albo postrzelaj z łuku.


Jeśli wpadnę na kolejne pomysły, możecie się spodziewać drugiej części ;).

A jakie są Wasze sposoby na udane wakacje? Koniecznie napiszcie!



Komentarze

  1. Chciałabym napisać coś mądrego, ale jestem niestety już na etapie kiedy wakacje brzmią jak słodkie marzenie. :P W "wakacje" piszę pracę magisterską i zdaje egzamin na doktorat, a potem dobre byłoby jeszcze pracę obronić, a to będzie wrzesień. Więc pewnie będę miała dokładnie 14 dni wakacji - po obronie, a przed podjęciem doktoratu. :D Także tego, ból nauki w "wakacje" rozumiem. Dlatego napiszę bardzo prosto - cieszcie się każdym dniem czasu wolnego dopóki go macie. :) Korzystajcie z niego: spotykajcie się z przyjaciółmi, czytajcie książki, chodźcie na koncerty, odwiedźcie rodzinę, posprzątajcie strych, ale przede wszystkim nie siedźcie bezczynnie. :) Jeśli możesz mieć wakacje i nie musisz w nie pracować, korzystaj z każdego dnia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam korzystać w stu procentach i tak bardzo się w to wciągnęłam, że teraz nie chce mi się robić tej fizyki :p

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Letni book TAG