Social media book TAG

(dawno temu)
Witajcie! 
Dzisiaj zapraszam Was na Social media book TAG w moim wykonaniu. Mam nadzieję, że dzięki moim odpowiedziom lepiej poznacie mnie od strony książkowej i pamiętajcie, że ten TAG możecie wykonać również u siebie, do czego oczywiście zachęcam. Nie przedłużając, zaczynajmy!

Znalezione obrazy dla zapytania Heartland: Powroty
1. Twitter; twoja ulubiona krótka książka. 
Zależy, czym dla kogo jest krótka książka! Myślę jednak, że Heartland: Powroty będzie dobrą odpowiedzią na to pytanie. Jest to jedna z moich ukochanych serii książkowych, od których tak naprawdę zaczęła się moja przygoda z czytaniem 😃. Do głowy przychodzi mi również Książę Mgły.
Znalezione obrazy dla zapytania harry potter książki

2. Facebook; książka, którą czytał każdy i poczułeś presję, by też ją przeczytać. 
Czy mogę tu odpowiedzieć inaczej niż Harry Potter? Aktualnie jestem w trakcie czytania czwartej części (oczywiście po raz pierwszy). Myślę, że mogłyby to być również Rywalki (tutaj także jestem w trakcie czytania, tym razem trzeciej części), a także wszystkie powieści Johna Greena, w szczególności Gwiazd naszych wina.


Znalezione obrazy dla zapytania ponad wszystko
3. Tumblr; książka, którą przeczytałeś, zanim stała się popularna. 
Nie znam lepszej odpowiedzi od Ponad Wszystko. Kupiłam ją około tydzień po wydaniu w Polsce, przeczytałam ją kilka dni po tym, jak do mnie przyszła. Wtedy było o niej naprawdę cicho, a po tym co ostatnio się działo - wszyscy czytali i o niej mówili/pisali - zastanawiam się nad jej ponownym przeczytaniem.


Znalezione obrazy dla zapytania pax książka
4. MySpace; książka, którą nie pamiętasz czy Ci się podobała, czy nie. 
O rany... jedyne co w tej chwili przychodzi mi do głowy to Pax. Z jednej strony zła ona nie była, ale chyba przez moje oczekiwania - w końcu wszyscy pisali, że dorównuje Małemu Księciu - trochę się zawiodłam. 


Znalezione obrazy dla zapytania jedyna kiera cass
5. Instagram; książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.
Mimo że o Rywalkach i Harrym Potterze pisałam w innym pytaniu, nie potrafię odpowiedzieć inaczej. No
powiedzcie sami, czy okładka Jedynej Was nie zachwyca?


Znalezione obrazy dla zapytania zwiadowcy
6. YouTube; książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć. 
Zwiadowcy! Baśniobór! 
Kocham te serie! Od Zwiadowców zaczęła się moja przygoda z czytaniem, a Baśniobór... po prostu ACH! 

Znalezione obrazy dla zapytania baśniobór
7. GoodReads; książka, którą polecasz wszystkim. 
Tak, wiem że już tak odpowiadałam, jednak kocham tę serię tak bardzo, że nie mogłam o niej nie wspomnieć w poprzednim pytaniu. Baśniobór, Baśniobór i jeszcze raz BAŚNIOBÓR!


To już koniec tego TAGu, mam nadzieję, że odpowiedź na ostatnie pytanie dała Wam do myślenia 😄. Jeśli chcecie, możecie wykonać ten TAG na swoim blogu (linki mile widzialne!) i do przeczytania!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG