Podsumowanie miesiąca: styczeń 2018

(23 luty 2018)
(co z tego, że za 5 dni będzie marzec i kolejne podsumowanie miesiąca, nikt nie zauważył 😂)

Hej!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać, co takiego przeczytałam w ubiegłym miesiącu. Zapraszam!

Styczeń był dla mnie dość dobrym rozpoczęciem roku, a w takim tempie, w jakim czytałam wtedy, z pewnością w ciągu 365 dni dam radę skończyć 100 książek.

Oto przeczytane przeze mnie książki w ubiegłym miesiącu:
  • Kaldera - John Flanagan
  • Zaklinacz Ognia - Cinda Williams Chima
  • Smocza Straż - Brandon Mull
  • Psiego Najlepszego - W. Bruce Cameron
  • Dziewczyna z Pomarańczami - Jostein Gaarder
  • Autostopem przez galaktykę - Douglas Adams
  • Dziewczyna z Dzielnicy Cudów - Aneta Jadowska
  • Piękne złamane serca - Sara Barnard



Przeczytane książki: 8 (łącznie 8)
Liczba stron: 2552 (łącznie 2552)
Strony/dzień: 82
Waga książek: 2405g (łącznie 2405g)
Wysokość wieży z książek*: 20,9 cm (łącznie 20,9 cm)
* nawiązując do wyzwania Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

W tym miesiącu nastąpiła też reaktywacja mojego Instagrama, więc jeśli chcecie zobaczyć inne moje książkowe zdjęcia, to zapraszam: KLIK
Mam również lubimyczytać, na którym możecie po prostu zaprosić mnie do znajomych 😊.

To by było na tyle z tego podsumowania, jeśli chcecie to oczywiście napiszcie lub podlinkujcie w komentarzu co wy w styczniu przeczytaliście i do przeczytania!
(znowu haniebne powtórzenie)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze Nawyki TAG

Jak nie nudzić się w wakacje?

Letni book TAG